Bezorgen en afhalen
Bij het plaatsen van je bestelling kun je zelf de keuze maken om de producten thuis te laten bezorgen of zelf af te halen bij ons magazijn in Almere. De verzending is gratis wanneer je 4 panelen of meer in bestelling zet. Aan het afhalen van de bestelling zijn geen extra kosten verbonden. Meer informatie over bezorgen en afhalen vind je hieronder.
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
Het is geen enkel probleem om de bestelling bij je thuis te bezorgen. Bestel je 4 panelen of meer, dan is de verzending zelfs gratis. Binnen een paar dagen na het plaatsen van je bestelling wordt je per mail op de hoogte gesteld van de geplande bezorgdatum. Indien er rekening gehouden dient te worden met een specifiek aflevermoment, neem dan contact op met onze Klantenservice. Vermeld hierbij duidelijk het ordernummer. Aan de hand hiervan kunnen we rekening houden met het inplannen van de bezorging.
Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
Wil je een bestelling plaatsen en deze zelf komen afhalen? Dan kan dit bij ons magazijn in Almere. Bij het plaatsen van je bestelling kun je zelf een dag selecteren die voor jou het beste uitkomt. De bestelling zal op de gekozen dag voor je klaarliggen in ons magazijn. Ligt je bestelling klaar, dan krijg je van ons een mail met de bevestiging. Aan de hand van het ordernummer helpen wij je de bestelling in te laden en kun je aan de slag met jouw project!
Komt de gekozen datum toch niet goed uit? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Zij kunnen je verder assisteren in het wijzigen van de ophaaldatum.
Wat zijn de verzendkosten?
De kosten voor verzending binnen Nederland bedragen €60. Echter, bij een bestelling van 4 of meer Akupanel | 240 komen de verzendkosten te vervallen en is de levering kosteloos.
*Let op, dit geldt alleen voor bestellingen in Nederland.
Voor levering naar België hanteren wij €85 aan verzendkosten.
Leveren jullie op de waddeneilanden?
Indien je de bestelling wenst te laten bezorgen op een locatie gelegen op de Waddeneilanden, vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice voor verdere instructies en informatie.
Telefoon: +31 (0) 85 888 2004
Email: pm@woodupp.nl
Worden mijn producten ook naar boven gebracht?
Alle bestellingen die wij bezorgen worden bezorgd tot de eerste drempel op de begane grond. Het is mogelijk de bestelling tot op de gewenste etage te leveren. Dit is echter wel afhankelijk van de toegankelijkheid. Tevens dienen wij hier extra kosten voor in rekening te brengen. is een mogelijkheid om op etages te leveren, echter zijn hier extra kosten aan verbonden. Als hier de voorkeur naar uitgaat laat het voorafgaand aan de levering weten aan onze Klantenservice.
Waar is mijn bestelling?
Bezorgen
Zodra de levering staat ingepland voor transport ontvang je een mail met daarin een dag + tijdvak. Mocht dit moment niet uitkomen, neem dan contact op met onze Klantenservice om het aflevermoment te wijzigen.
Ophalen
Bij het plaatsen van je bestelling kun je zelf een dag selecteren die voor jou het beste uitkomt. De bestelling zal op de gekozen dag voor je klaarliggen in ons magazijn. Komt de gekozen datum toch niet goed uit? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Zij kunnen je verder assisteren in het wijzigen van de ophaaldatum.
Mocht je vragen hebben omtrent de status van je bestelling, neem dan contact op met onze Klantenservice.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bezorgen
De actuele levertijden staan altijd op de productpagina vermeld. Zodra de levering staat ingepland voor transport ontvang je een mail met daarin een dag + tijdvak. Mocht dit moment niet uitkomen, neem dan contact op met onze Klantenservice om het aflevermoment te wijzigen.
De producten zoals het Akupanel | 60, montagematerialen, LED-strips, covers en kleurstalen, zijn sneller leverbaar (afhankelijk van de hoeveelheid) en worden met DPD verzonden. Hebben wij je bestelling verzonden? Dan krijg je een e-mail met een Track & Trace vanuit DPD. Zo weet je precies waar je pakketje is.
Ophalen
Heb je een bestelling geplaatst en gekozen om deze af te halen? Dan kan dit bij ons magazijn in Almere. Bij het plaatsen van je bestelling kun je zelf een dag selecteren die voor jou het beste uitkomt. De bestelling zal op de gekozen datum voor je klaarliggen in ons magazijn. Ligt je bestelling klaar, dan krijg je van ons een e-mail met de bevestiging.
Komt de gekozen datum toch niet goed uit? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Zij kunnen je verder assisteren in het wijzigen van de ophaaldatum.
Mijn bestelling is niet bezorgd op het afgesproken bezorgmoment
Had jij je bestelling al verwacht, maar is het tot op heden nog niet geleverd? Neem contact op met de Klantenservice. Aan de hand van het ordernummer kan er gelijk met je meegekeken worden.
Mijn bestelling is niet compleet
Is de bestelling zojuist geleverd, maar mist er iets of zijn er beschadigingen aan de producten? Neem binnen 24 uur contact op met onze Klantenservice. Wij gaan gelijk aan de slag om het zo snel mogelijk op te lossen.
Waar kunnen we je mee helpen?
Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
