Bestellen en betalen

Bij WoodUpp bestel je gemakkelijk en snel de producten waar je naar op zoek bent. Voeg het gewenste product toe aan je winkelwagen en binnen een paar klikken is je bestelling geplaatst. Je ontvangt vervolgens een e-mailbevestiging van je bestelling. Meer informatie over hoe je kunt bestellen vind je hieronder.

Hoe kan ik een product bestellen?

Heb je het juiste product gevonden? Geweldig! Je bent nog maar een paar klikken verwijderd voordat je bestelling bij je thuis wordt afgeleverd of afgehaald kan worden.

  1. Plaats de gekozen artikelen in je winkelmand.
  2. Ga naar je winkelmand en controleer je bestelling.
  3. Klopt alles? Kies dan voor "Doorgaan naar afrekenen".
  4. Vul vervolgens je factuurgegevens in. Is het factuuradres niet gelijk aan het afleveradres, kies dan voor de optie om de bestelling te verzenden naar een ander adres en vul de juiste aflevergegevens in.
  5. Kies vervolgens de verzendmethode. Je kunt zelf bepalen of je je bestelling op een adres naar keuze wilt laten bezorgen of dat je het wilt ophalen in ons magazijn in Almere.
  6. Heb je gekozen om de bestelling zelf af te halen, selecteer dan de afhaaldatum welke voor jou het beste uitkomt.
  7. Kies hierna de betaalmethode. Je kunt kiezen voor iDeal, Creditcard, Bancontact en PayPal.
  8. Als laatste stap controleer je alle gegevens. Is alles correct ingevuld? Plaats dan de bestelling.

Moet ik een account aanmaken als ik een bestelling wil plaatsen?

Het is niet nodig vooraf een account aan te maken of in te loggen wanneer je een bestelling wilt plaatsen.

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

We nemen telefonisch geen bestellingen aan. Mocht je een offerte willen ontvangen of een bestelling willen plaatsen op factuur, stuur dan een e-mail met je verzoek en alle gegevens naar onze Klantenservice. Je kunt hen bereiken per e-mail via pm@woodupp.nl.

Kan ik een offerte aanvragen?

Heb je meer dan 10 panelen nodig voor je project? Dan stellen wij graag een offerte voor je op. Stuur hiervoor een e-mail naar onze Klantenservice waarin je aangeeft om hoeveel panelen het zal gaan en welke kleur. We sturen je dan z.s.m. een gepaste prijsopgave toe.

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Bij WoodUpp kun je je bij het plaatsen van je bestelling kiezen van verschillende betaalmethodes. Je kunt kiezen voor iDeal, Creditcard, Bancontact en PayPal.

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is geplaatst?

Zodra je van ons een bevestigingsmail hebt ontvangen van je bestelling, kun je erop vertrouwen dat deze correct is verwerkt. Deze bevestiging zou binnen enkele minuten in je inbox moeten verschijnen. Heb je niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Ik heb besteld en betaald, maar geen orderbevestiging ontvangen

Het kan soms enkele minuten duren voordat je de bevestiging ontvangt. Nog niets ontvangen? Het kan zijn dat de bevestiging in de spamfolder terecht is gekomen.

Ik wil mijn bestelling aanpassen

Wil je jouw huidige bestelling aanpassen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze Klantservice. Is je bestelling nog niet verzonden, dan passen wij de bestelling gelijk voor je aan. Heeft jouw bestelling wel al ons magazijn verlaten, dan kun je een extra bestelling plaatsen of de overige artikelen retour sturen.

Kan ik de producten bekijken voordat ik een bestelling plaats?

We zijn gevestigd, met zowel kantoor als magazijn, op de Wittevrouwen 14, 1358 CD te Almere. Hier hebben wij alle kleuren panelen hangen en staat er een collega voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Je bent van harte welkom!

 

Je kunt een afspraak maken via https://calendly.com/woodupp-nl/showroom?month=2022-11

Waar kunnen we je mee helpen?

Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Neem contact op